Предмет

В този документ се декларират общите условия за ползване на онлайн магазин STRELA.bg, както и правилата и регулации за осъществяване на покупко-продажба на територията на сайта.

Данни за Продавача

Етикон ООД е компания със седалище и адрес на:

Адрес: ул. "Раковски" 28, ет.1, 4000 Пловдив
Идентификационен №: 203358823
Идентификационен № по ДДС: BG203358823
IBAN: BG29 BPBI 7924 1072 3563 01
BIC: BPBIBGSF

Неприкосновеност на Личните Данни

Съобразно Закона за защита на личните данни, Потребителят има право на достъп до собствените си Лични данни, които е въвел или са станали достояние на Етикон ООД при ползване от него на Сайта, както и на поправка на тези Лични данни. Приемайки настоящите условия, Потребителите, които са попълнили регистрационната форма изрично се съгласяват предоставените от тях Лични данни да бъдат обработвани от Сайта по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги. Всички доброволно предоставени от Потребителя Лични данни и други Данни, които го идентифицират в процеса на ползване на Сайта се съхраняват, обработват и използват от Етикон ООД за целите на поддръжка на определени функционалности на предлаганите услуги и за целите на рекламата на стоки и услуги предлагани в сайта . Етикон ООД изрично уведомява Потребителя, че предоставените от Потребителя Лични данни не се отстъпват на т рети лица. Етикон ООД си запазва правото да използва IP адресите и други данни на Потребителите за разкриване идентичността им в случаите, когато това е необходимо в изпълнение на закона, юридически процедури или за да се спазят настоящите условия.

Плащания

След като клиентът закупи продукт от сайта има право да плати по един от изброените по-долу начини в съответнят период на плащане . Ако плащането не бъде осъществено поръчката бива закрита.

Клиентът има възможност да осъществи плащане по един от следните начини

Метод на плащанеПериод за плащане
С банков превод 3 работни дни
Наложен платеж При доставка

Важно: За суми в размер над 1000лв. плащанията се извършват единствено посредством банков превод.

Доставка

Етикон ООД гарантира, че продуктите поръчани от този сайт са с безплатна доставка * в рамките на Република България и с възможност за преглед преди приемане от куриер. Ако някой ви накара да платите допълнително за доставка за поръчан от нашия сайт продукт, моля сигнализирайте за измама в секция "Свържете се с Нас" или на имейлите и телефоните за връзка оказани в сайта. Доставки до други държави се заплащат на цени както следва:

ДържаваЦена за доставка
Австрия 15.00лв
Германия 10.00лв
Испания 30.00лв
Франция 20.00лв
Италия 20.00лв

Етикон ООД информира, че поръчаните продукти се изпращат от Полша и срокът на доставка е 7 до 10 работни дни.

Етикон ООД информира, че не извършва доставки на продукт, който не е бил заплатен посредством някой от начините за плащане в сайта.

Етикон ООД информира, че всички доставки на продукти в България се извършва от куриерска фирма Спиди.

* Важно: При желание за доставка до офис на Еконт Експрес, към сумата на наложеният платеж, ще бъдат добавени 5 лева(цена за доставка).

Цени

Етикон ООД гарантира, че цените изложени в сайта са реални, актуални и крайни (с вкл. ДДС).

Гаранция за качество

Етикон ООД гарантира, че всеки предлаган на сайта продукт е работещ, изправен и неизползван (освен с цел тестване на качеството) до момента на предаване към фирмата доставчик.

Отказване на Поръчка

Ако Клиентът иска да откаже поръчка, той/тя може да го направи като изпрати имейл за отказ на имейл адрес support@strela.bg, в който посочи номер на поръчката или да се свърже с наш служител на телефон +359 889 590 570. В случай, че е поръчан повече от един продукт Клиентът трябва да посочи името на продукта, който иска да откаже. Важно! Клиентът може да откаже поръчката ПРЕДИ тя да бъде изпратена за доставка. В случай, че поръчката е била изпратена за доставка тя неможе да бъде отказана. В този случай важат условията за Рекламация и Връщане.

Връщане на сума при отказана поръчка

Начин на плащанеНачин на връщане (по)Време за изпълнение
Банков превод Банкова сметка До 10 работни дни
Наложен Платеж Банкова сметка До 10 работни дни

Важно: Гореспоменатото време за изпълнение е приложимо само в слуай, че поръчката е била отказана преди изпращането и към клиента. В случай, че продуктът е пуснат за доставка, сумата по поръчката може да бъде възстановена след като продуктът бъде върнат при нас. За повече информация, моля прочетете нашата политика за връщане и рекламация.

Важно: Етикон ООД информира своите, клиенти, че върнати продукти изпратени към офисът на Етикон ООД с наложен платеж ще бъдат отказани.

*Ако клиентът не разполага с регистрация в системата на ePay, сумата ще бъде възстановена по банковата му/ и сметка

Условия за възстановяване на сума при върнати продукти

Ако върнетеЩе получите
Продуктът в първоначалното му състояние в рамките на периода за връщане* 100% от цената на продукта
Продукти които са повредени, с липсващи части, не в първоначалното им състояние в периода за връщане От 0% до 90% от цената на продукта** 

*За всички продукти периода за връщане е 14 дни след момента на получаване. За да проверите оставащото Ви време за връщане за поръчан от Вас продукт свържете се с отдел за обслужване на клиенти.

Може да свалите формуляр за връщане от ТУК

Важно: След като обработим заявката ви за връщане, ще Ви уведомим по имейл или телефон относно възстановяването на вашата сума (ако е приложимо). Ще получите сумата, която сте заплатили обратно до 4 седмици след като пуснете продуктът за доставка към нас. В много от случаите периодът е по-кратък.

**Сумата за връщане зависи от състоянието на продукта

Разходите по връщане на продукта към Етикон ООД в случай, че клиента не е открил повреди или неизправности в него, но иска да се откаже от продукта, се поемат от клиента.

Рекламация и Връщане

Важно! При получаване на продукта от доставчик, Етикон ООД СИЛНО препоръчва на своите клиенти да се уверят, че продуктът е в изправно състояние. Ако намерите повреда причинена по време на доставка в продукта, трябва да съобщите за нея на фирмата куриер в рамките на 48 часа . Етикон ООД не носи отговорност за повреди по време на доставка.

В случай, че клиентът намери производствен дефект или повреда на поръчаната от него стока в рамките на най-малко 2 години от закупуването, той има право да бъде обслужен от сервиз на фирмата производител. Ако такъв е наличен в рамките на страната, клиентът поема сам разходите по транспорт на продукта до сервиза, в противен случай той/тя трябва да се свърже с Етикон ООД. Етикон ООД запазва правото клиента да получи двугодишна Европейска гаранция за всеки продукт, за който сервиз в рамките на страната не е наличен, като поеме разходите по транспорт до съответната държава член на ЕС. Разходите за транспорт от дома на клиента до офисът на Етикон ООД се поемат от клиента. За да получи правото си на гаранция, клиентът трябва предварително да се свърже с Етикон ООД на указаните в сайта имейли и телефони

За всеки друг случай, който не е описан в горните параграфи, са в сила описаните наредби и правила в ЗЗП на ЕС и КЗП на РБ.

Поръчки за Юридически лица и издаване на фактури

Етикон ООД може да издава фактури на юридически лица. Съгласно ЗЗП на РБ потребител може да бъде единствено физическо лице, а не фирма или юридическо лице, поради което продукти, които са закупени с фактура към юридическо лице немогат да бъдат върнати в 14 дневен срок и могат да ползват гаранционно обслужване в рамките на 1 година.

Авторско право и търговски марки

Всички екрани появяващи се на този Сайт, включително графиките, текста, дизайна, бутоните, логата, картинките и иконите, както и подреждането, сглобяването и селекцията, са собственост на Етикон ООД и са предпазени от българските и международните закони за авторско право. Съдържанието на този Сайт може да си използва само за закупуването на продукти от сайта и за никакви други цели. Каквито и да е други употреби, включително, пресъздаване, качване, публикуване, предаване или дистрибуция, както и всички други форми или начини на употреба без предварителното писмено съгласие на Етикон ООД са забранени. Етикон ООД не може да гарантира коректността на снимките в продуктовия каталог, както и съвпадението на продукта с този на снимката на продуктовата страница.

Всички права, които не са отдадени изрично са запазени.

Дистрибуция на потребителско съдържание

Етикон ООД позволява на потребителите на Сайта да публикуват ревюта и коментари, „Съдържание”, за продукти представени на Сайта. Чрез подаването на подобно Съдържание, вие автоматично се съгласявате, че цялото съдържание е точно и оригинално, както и че, по което и да е време, без плащането на каквито и да е такси, Етикон ООД или всеки, на когото Етикон ООД позволи, може да пресъздава, показва, разпространява и създава нови творби, в какъвто и да е формат, базирани на Съдържанието. В допълнение, Вие давате на Етикон ООД правото да използва името, което подавате във връзка с подобно Съдържание.

Потребителското съдържание не се счита за препоръки. Забранява се на потребителите на Сайта да публикуват на STRELA.bg, каквото и да е вредно, вулгарно, нецензурно, със сексуално съдържание, оскърбително, заплашващо, нарушаващо интимността, зловредно, расово, етническо, или по други начини нежелателно или незаконно съдържание, или такова, което нарушава или може да наруши авторското или други права на трето лице. Вие се съгласявате, че Етикон ООД не препоръчва или не преглежда предварително съдържанието, но че Етикон ООД или назначени от него лица имат правото (но не и задължението), когато те преценят, да откажат, редактират, преместят или премахнат всяко съдържание, което може да се намери на този Сайт.

Спорове и Неуреденост

Всички възникнали спорове в отношенията между ползвателите на услугите на сайта и Етикон ООД се разрешават по взаимно съгласие, а ако такова не се постигне- пред компетентните съдилища , съобразно приложимото в Република България и Европейския Съюз законодателство.

Работно време

Предимството на е-магазините, е че можете да пазарувате и разглеждате когато, където и колкото си поискате 24 часа в денонощието. Въпреки това част от дейностите и услугите са свързани с хора и някои от тях се изършват в нормалното работо време. Затова поръчки и запитвания, направени в почивни или празнични дни ще бъдат обработени в първият работен ден след тях, а поръчки и запитвания, направени след края на нормалния работен ден (10:00 - 18:00ч) ще бъдат обработени на следващия работен ден.

Общи уредби

Етикон ООД си запазва правото да променя Общите условия по всяко време и по своя преценка. Промените се поместват на официалната страница на сайта и влизат в сила от деня на поместването им там. Ползвателите на услугите на сайта са длъжни да проверяват актуализациите на Общите условия и да съобразяват поведението си с тях.

За всички неуредени в настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България и в Европейският Съюз законодателство.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: