Доставка
Етикон ООД гарантира, че продуктите поръчани от този сайт са с безплатна доставка * в рамките на Република България и с възможност за преглед преди приемане от куриер. Ако някой ви накара да платите допълнително за доставка за поръчан от нашия сайт продукт, моля сигнализирайте за измама в секция "Свържете се с Нас" или на имейлите и телефоните за връзка оказани в сайта. Доставки до други държави се заплащат на цени както следва:
Етикон ООД информира, че поръчаните продукти се изпращат от Полша и срокът на доставка е 7 до 10 работни дни.
Етикон ООД информира, че не извършва доставки на продукт, който не е бил заплатен посредством някой от начините за плащане в сайта.
Етикон ООД информира, че всички доставки на продукти в България се извършва от куриерска фирма Спиди.
* Важно: При желание за доставка до офис на Еконт Експрес, към сумата на наложеният платеж, ще бъдат добавени 6 лева(цена за доставка).
Цени
Етикон ООД гарантира, че цените изложени в сайта са реални, актуални и крайни (с вкл. ДДС).
Гаранция за качество
Етикон ООД гарантира, че всеки предлаган на сайта продукт е работещ, изправен и неизползван (освен с цел тестване на качеството) до момента на предаване към фирмата доставчик.
Отказване на Поръчка
Ако Клиентът иска да откаже поръчка, той/тя може да го направи като изпрати имейл за отказ на имейл адрес support@strela.bg, в който посочи номер на поръчката или да се свърже с наш служител на телефон +359 889 590 570. В случай, че е поръчан повече от един продукт Клиентът трябва да посочи името на продукта, който иска да откаже. Важно! Клиентът може да откаже поръчката ПРЕДИ тя да бъде изпратена за доставка. В случай, че поръчката е била изпратена за доставка тя неможе да бъде отказана. В този случай важат условията за Рекламация и Връщане.
Връщане на сума при отказана поръчка
Начин на плащане | Начин на връщане (по) | Време за изпълнение |
---|---|---|
Банков превод | Банкова сметка | До 10 работни дни |
Наложен Платеж | Банкова сметка | До 10 работни дни |
Важно: Гореспоменатото време за изпълнение е приложимо само в слуай, че поръчката е била отказана преди изпращането и към клиента. В случай, че продуктът е пуснат за доставка, сумата по поръчката може да бъде възстановена след като продуктът бъде върнат при нас. За повече информация, моля прочетете нашата политика за връщане и рекламация.
Важно: Етикон ООД информира своите, клиенти, че върнати продукти изпратени към офисът на Етикон ООД с наложен платеж ще бъдат отказани.
*Ако клиентът не разполага с регистрация в системата на ePay, сумата ще бъде възстановена по банковата му/ и сметка
Условия за възстановяване на сума при върнати продукти
Ако върнете | Ще получите |
---|---|
Продуктът в първоначалното му състояние в рамките на периода за връщане* | 100% от цената на продукта |
Продукти които са повредени, с липсващи части, не в първоначалното им състояние в периода за връщане | От 0% до 90% от цената на продукта** |
*За всички продукти периода за връщане е 14 дни след момента на получаване. За да проверите оставащото Ви време за връщане за поръчан от Вас продукт свържете се с отдел за обслужване на клиенти.
Може да свалите формуляр за връщане от ТУК
Важно: След като обработим заявката ви за връщане, ще Ви уведомим по имейл или телефон относно възстановяването на вашата сума (ако е приложимо). Ще получите сумата, която сте заплатили обратно до 4 седмици след като пуснете продуктът за доставка към нас. В много от случаите периодът е по-кратък.
**Сумата за връщане зависи от състоянието на продукта
Разходите по връщане на продукта към Етикон ООД в случай, че клиента не е открил повреди или неизправности в него, но иска да се откаже от продукта, се поемат от клиента.
Рекламация и Връщане
Важно! При получаване на продукта от доставчик, Етикон ООД СИЛНО препоръчва на своите клиенти да се уверят, че продуктът е в изправно състояние. Ако намерите повреда причинена по време на доставка в продукта, трябва да съобщите за нея на фирмата куриер в рамките на 48 часа . Етикон ООД не носи отговорност за повреди по време на доставка.
В случай, че клиентът намери производствен дефект или повреда на поръчаната от него стока в рамките на най-малко 2 години от закупуването, той има право да бъде обслужен от сервиз на фирмата производител. Ако такъв е наличен в рамките на страната, клиентът поема сам разходите по транспорт на продукта до сервиза, в противен случай той/тя трябва да се свърже с Етикон ООД. Етикон ООД запазва правото клиента да получи двугодишна Европейска гаранция за всеки продукт, за който сервиз в рамките на страната не е наличен, като поеме разходите по транспорт до съответната държава член на ЕС. Разходите за транспорт от дома на клиента до офисът на Етикон ООД се поемат от клиента. За да получи правото си на гаранция, клиентът трябва предварително да се свърже с Етикон ООД на указаните в сайта имейли и телефони
За всеки друг случай, който не е описан в горните параграфи, са в сила описаните наредби и правила в ЗЗП на ЕС и КЗП на РБ.
Поръчки за Юридически лица и издаване на фактури
Етикон ООД може да издава фактури на юридически лица. Съгласно ЗЗП на РБ потребител може да бъде единствено физическо лице, а не фирма или юридическо лице, поради което продукти, които са закупени с фактура към юридическо лице немогат да бъдат върнати в 14 дневен срок и могат да ползват гаранционно обслужване в рамките на 1 година.