Продукти

Обслужване на Клиенти

Доставка

Етикон ООД гарантира, че продуктите поръчани от този сайт са с безплатна доставка * в рамките на Република България с възможност за преглед преди приемане на пратката. Ако някой ви накара да платите допълнително за доставка за поръчан от нашия сайт продукт, моля сигнализирайте за измама в секция "Свържете се с Нас" или на имейлите за връзка оказани в сайта. Доставки до други държави се заплащат на цени както следва:

ДържаваЦена за доставка
Австрия 15.00лв
Германия 10.00лв
Испания 30.00лв
Франция 20.00лв
Италия 20.00лв


Етикон ООД информира, че поръчаните продукти се изпращат различни складови бази и срокът на доставка е както следва:

ЛокацияПериод за доставка
Полша от 7 до 10 работни дни
България от 1 до 4 работни дни


Етикон ООД информира, че не извършва доставки на продукт, който не е бил предварително заплатен посредством някой от начините за плащане в сайта.

Етикон ООД информира, че доставките на продукти във България се извършва от куриерска фирма Рапидо.
*Важно!: При желание за доставка до офис на Еконт Експрес, към сумата на наложеният платеж ще бъдат добавени 5.00 лева(цена за доставка)

Неприкосновеност на Личните Данни

Съобразно Закона за защита на личните данни, Потребителят има право на достъп до собствените си Лични данни, които е въвел или са станали достояние на Етикон ООД при ползване от него на Сайта, както и на поправка на тези Лични данни. Приемайки настоящите условия, Потребителите, които са попълнили регистрационната форма изрично се съгласяват предоставените от тях Лични данни да бъдат обработвани от Сайта по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги. Всички доброволно предоставени от Потребителя Лични данни и други Данни, които го идентифицират в процеса на ползване на Сайта се съхраняват, обработват и използват от Етикон ООД за целите на поддръжка на определени функционалности на предлаганите услуги и за целите на рекламата на стоки и услуги предлагани в сайта . Етикон ООД изрично уведомява Потребителя, че предоставените от Потребителя Лични данни не се отстъпват на трети лица. Етикон ООД си запазва правото да използва IP адресите и други данни на Потребителите за разкриване идентичността им в случаите, когато това е необходимо в изпълнение на закона, юридически процедури или за да се спазят настоящите условия.

Отказване на Поръчка и Връщане на Суми

Ако Клиентът иска да откаже поръчка, той/тя може да го направи като изпрати имейл за отказ на имейл адрес support@strela.bg, в който посочи номер на поръчката. В случай, че е поръчан повече от един продукт Клиентът трябва да посочи името на продукта, който иска да откаже. Важно! Клиентът може да откаже поръчката ПРЕДИ тя да бъде изпратена за доставка. В случай, че поръчката е била изпратена за доставка тя неможе да бъде отказана. В този случай важат условията за Рекламация и Връщане.


Връщане на сума при отказана поръчка


Начин на плащанеНачин на връщане (по)Време за изпълнение
ePay акаунт ePay акаунт 2-3 работни дни
Банкомат на БОРИКА ePay акаунт* 2-3 работни дни
EasyPay офис ePay акаунт* 2-3 работни дни
Банкомат на БОРИКА Банкова сметка До 10 работни дни
EasyPay офис Банкова сметка До 10 работни дни
Кредитна/Дебитна карта Кредитна/Дебитна карта 3-5 работни дни
Кредитна/Дебитна карта Банкова сметка До 10 работни дни
Банков превод Банкова сметка До 10 работни дни
PayPal PayPal 2-3 работни дни
Наложен Платеж Банкова сметка До 10 работни дни

Важно: Гореспоменатото време за изпълнение е приложимо само в слуай, че поръчката е била отказана преди изпращането и към клиента. В случай, че продуктът е пуснат за доставка, сумата по поръчката може да бъде възстановена след като продуктът бъде върнат при нас. За повече информация, моля прочетете нашата политика за връжане и рекламация.

*Ако клиентът не разполага с регистрация в системата на ePay, сумата ще бъде възстановена по банковата му/ и сметка

Условия за възстановяване на сума при върнати продукти


Ако върнетеЩе получите
Продуктът в първоначалното му състояние в рамките на периода за връщане* 100% от цената на продукта
Продукти които са повредени, с липсващи части, не в първоначалното им състояние с От 0% до 70% от цената на продукта** 
Продуктът в първоначалното му състояние след изтичане на периода за връщане* 80% от цената на продукта

*За всички продукти периода за връщане е 14 дни след момента на получаване. За да проверите оставащото Ви време за връщане за поръчан от Вас продукт свържете се с отдел за обслужване на клиенти.

Важно: След като обработим заявката ви за връщане, ще Ви уведомим по имейл относно възстановяването на вашата сума (ако е приложимо). Ще получите сумата, която сте заплатили обратно до 4 седмици след като пуснете продуктът за доставка към нас. В много от случаите периодът е по-кратък.

**Сумата за връщане зависи от състоянието на продукта

Рекламация и Връщане

Важно! При получаване на продукта от доставчик, Етикон ООД СИЛНО препоръчва на своите клиенти да се уверят, че продуктът е в изправно състояние. Ако намерите повреда причинена по време на доставка в продукта, трябва да съобщите за нея на фирмата куриер в рамките на 48 часа . Етикон ООД не носи отговорност за повреди по време на доставка.

В случай, че клиентът намери производствен дефект или повреда на поръчаната от него стока в рамките на 2 години от закупуването, той има право да бъде обслужен от сервиз на фирмата производител. Ако такъв е наличен в рамките на страната, клиентът поема сам разходите по транспорт на продукта до сервиза, в противен случай той/тя трябва да се свърже с Етикон ООД. Етикон ООД запазва правото клиента да получи двугодишна Европейска гаранция за всеки продукт, за който сервиз в рамките на страната не е наличен, като поеме разходите по транспорт. За да получи правото си на гаранция, клиентът трябва предварително да се свърже с Етикон ООД на указаните в сайта имейли

За всеки друг случай, който не е описан в горните параграфи, са в сила описаните наредби и правила в ЗЗП на ЕС и КЗП на РБ.

Поръчване от сайта

Можете да поръчате желаният от Вас продукт като го добавите в количката си,а след това от страницата за преглед на количката да изберете Продължи към Поръчване. Ще бъдете пренасочени към нашата форма за поръчване, в която да попълните своите информация за доставка и начин на плащане.

Плащания и Цени

След като клиентът закупи продукт от сайта има право да плати по един от изброените по-долу начини в съответнят период на плащане . Ако плащането не бъде осъществено поръчката бива закрита.

Клиентът има възможност да осъществи плащане по един от следните начини

Метод на плащанеПериод за плащане
От своят Акаунт в E-pay 1 работен ден
С Кредитна карта 24 часа
На Банкомат използващ системата БОРИКА 3 работни дни
С банков превод 3 работни дни
В офисите на Изипей 3 работни дни
Наложен Платеж При доставка

Важно: За суми в размер над 1000лв. не може да се използва Наложен платеж.

Етикон ООД гарантира, че цените изложени в сайта са реални, актуални и крайни (с вкл. ДДС).

Преглед на Поръчки

Можете да видите и принтирате информацията за вашите покупки като влезете в профила си и избрете Моят Акаунт > Моите Поръчки от горният десен ъгъл или История на Поръчките от долния колонтитул на сайта. От таблицата с поръчки можете да изберете Виж поръчка и да прегледата пълната информация за поръчката включително статуса, адреса, сумата и поръчаните продукти.

Промяна на Лична Информация в Акаунта

След вход в системата имате възможност да променяте своите Име, Електронна Поща, Парола и Адрес. Това става като изберете Моят Акаунт > Информация за Акаунт или Моят Акаунт > Адресна Книга.